کد خبر: ۱۳۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۴ - ۰۱:۵۹
ابراهیم‌‌ پور نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز حوزه مجلس گفت:

تقویت مهارت‌های روانشناختی معلمان برای جلوگیری از تکرار رفتارهای ناهنجار

تقویت مهارت‌های روانشناختی معلمان برای جلوگیری از تکرار رفتارهای ناهنجار

 

ابراهیم‌پور نایب‌رئیس کمیسیون آموزش:

رفتار نادرست صورت‌گرفته در یکی از مدارس شهرستان رباط‌کریم قابل توجیه نیست و با شأن محیط آموزشی و اصول تربیتی کشور مغایرت دارد.

مدرسه باید محل آرامش، گفت‌وگو و رشد شخصیت دانش‌آموزان باشد، نه صحنه بروز هیجانات یا خشونت.

لازم است ساختار تربیتی و مدیریتی مدارس به‌صورت بنیادین بازنگری شود.

کمیسیون آموزش از طریق جلسات نظارتی و مکاتبات رسمی، بر لزوم طراحی دوره‌های مهارت ارتباطی، کنترل خشم و رفتار حرفه‌ای برای معلمان و مدیران تأکید کرده است.

قوه مقننه در این زمینه صرفاً به تذکر اکتفا نمی کند.

تکرار چنین رفتارهایی، چه از سوی کارکنان مدرسه و چه از طرف دانش‌آموزان، می‌تواند اعتماد جامعه به نظام تعلیم و تربیت را تضعیف کند.

گزارش خطا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار