کد خبر: ۱۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
تیم های ملی والیبال ایران و چین از ساعت ۸:۲۵ روز پنجشنبه در سالن مترو پولیتن توکیو دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک برگزار کردند که در ست سوم تیم ایران ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا در مجموع ۲ بر یک از حریف خود پیشی بگیرد.
به گزارش آرانیوز، تیم های ملی والیبال ایران و چین از ساعت ۸:۲۵ روز پنجشنبه در سالن مترو پولیتن توکیو دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک برگزار کردند که در ست سوم تیم ایران ۲۵ بر ۱۹ برنده شد تا در مجموع ۲ بر یک از حریف خود پیشی بگیرد.

ست سوم با امتیازگیری تیم ایران شروع شد. در این ست حمزه زرینی با تصمیم لوزانو در ارنج تیم کشورمان باقی ماند. تیم چین که از سرویس های هدفدار و دفاع روی تور خوبی برخوردار بود در یک مقطع ۳ امتیاز عقب افتاد اما خیلی زود جبران کرد ولی نخست استراحت فنی را ۸ بر ۶ برای تیم کشورمان ثبت شد.

چین در بازگشت به زمین با دفاع روی تور مستحکم خود ۹ بر ۸ پیشی گرفت. چینی ها با تکیه بر دفاع روی تور خوب خود اختلاف را بیشتر کردند. تا وقت دوم استراحت فنی هر دو تیم چندین بار برتری خود را روی تابلوی امتیازات ثبت کردند اما در نهایت ایران ۱۶ بر ۱۴ پیش افتاد.

دریافت های اول ایران در این ست هم خوب نبود تا چین در امتیاز ۱۷ با کشورمان برابر شود اما پس از آن چند توپگیری خوب در انتهای زمین و اشتباهات چینی ها، دو امتیاز برتری را برای ایران در پی داشت. شاگردان لوزانو روند خوب خود را تداوم بخشیدند و این ست را در نهایت ۲۵ بر ۱۹ برنده شدند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار