کد خبر: ۷۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
همدان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: فرمانداران و مسئولان مربوطه برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن برنامه‌های خلاقانه، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تدوین و اجرا کنند.

به گزارش آرانیوز:مهدی باب الحوائجی عصر سه شنبه در ستاد برگزاری دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۰ گفت: فرمانداران و مدیران ایام‌الله بودن دهه فجر را مورد توجه ویژه قرار بدهند و بر مبنای باورها و اعتقادات و نه بر مبنای دستورالعمل‌های اداری برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر، به‌صورت متفکرانه، ابداعی و خلاقانه بر مبنای نوآوری برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه در برنامه‌های ایام‌الله کارآمدی اسلامی و خدمات انقلاب را به صورت ملموس برای مردم تبیین و ترویج کنید، تصریح کرد: برنامه‌های استان در برگزاری دهه مبارک فجر، بر سه پایه و سه ضلع ایدئولوژی که تفکر دینی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بودن، مردمی بودن و شخصیت امام خمینی (ره) استوار باشد.

باب الحوائجی با بیان اینکه فرمانداران و مسئولان مربوطه برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن برنامه‌های خلاقانه، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تدوین و اجرا کنند، اظهار کرد: برنامه‌ها ضرورت دارد کاربردی و کارآمدی باشد و به فکر جوان بودن و جوان برگزار کردن جشن انقلاب باشند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت تشویق و ترغیب مردم به انقلابی بودن و تفکرات انقلابی را تمرین کردن، تلاش شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه کمیته‌های زیرمجموعه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر، برنامه‌های خاص فضای مجازی را ارائه کنند، اظهار کرد: کمیته دانشگاهیان، روحانیون و حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی، برنامه خاص، شرعی و نشاط‌آور خود را برای برگزاری هرچه‌بهتر جشن انقلاب اسلامی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران تدابیر لازم را برای انتخاب و گزینش سخنرانان روز ۲۲ بهمن بیاندیشند، تصریح کرد: بایستی عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مستندسازی و برنامه‌های متفاوت منتشر شود.

باب الحوائجی با اشاره به اینکه باید پروژه‌های قابل افتتاح شناسایی و در روز دهه مبارک به بهره‌برداری برسند، مطرح کرد: مشارکت‌های مردمی در برگزاری جشن دهه فجر، تدوین برگزاری برنامه نهم دی به عنوان روز بصیرت، به صورت جدی و هماهنگ انجام و اجرا شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در پایان با تاکید بر اینکه کلید واژه رشد و توسعه ما در مسائل فرهنگی، سیاسی، عمرانی و اجتماعی، همگرایی و انسجام است، گفت: اعتمادسازی و قوی کردن بدنه اجتماعی نسبت با نظام باید بیش از پیش تقویت شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار