کد خبر: ۸۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
میانه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه گفت: رویش‌های انقلاب فراتر از ریزش‌های آن است و موفقیت‌های اخیر به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

به گزارش آرانیوز:حجت اسلام رضا اردبیلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میانه با تبریک و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی و رهبری امام خامنه ای رویش‌های ۴۳ ساله انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از ریزش‌های آن است.

حجت اسلام اردبیلی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر نشانه و دلیل راه برای کسانی است که دوخصلت صبار یعنی اهل صبر و استقامت و شکور و شاکر نعمت هستند، ادامه داد: مردم ما صاحب اصلی این یوم الله و انقلاب هستند و در این راه هزینه و خون‌ها داده‌اند.

وی با اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دینداری مردم از لحاظ کیفی و کمی افزایش یافته و گسترش عدالت اجتماعی نمود پیدا کرده، ابراز داشت: امروز شاهد دستاوردهای انقلاب در زمینه‌های علمی، صنعتی، پزشکی، نظامی و دفاعی در سطح جهانی بوده و همه اینها را مدیون انقلاب هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه با تشریح دستاوردهای این سازمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وظیفه این سازمان تبلیغ اسلام ناب محمدی و اسلام جهادی و عدالت خواه و استکبار ستیز و ظلم ستیز در قبال اسلام امریکایی بوده و در این زمینه صدها برنامه آموزشی برای اقشار مختلف جامعه تهیه شده است. در کنار اینها توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در دوران کرونا انجام شد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار