کد خبر: ۸۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از آنجایی که استقبال چشمگیر هموطنان از جاذبه های گردشگری کیش سبب ترافیک شهری و...شده است، به منظور متناسب سازی ورود و خروج مسافران و در جهت ارائه خدمات بهتر محدودیت موقت ورود خودرو به جزیره کیش از سوی سازمان منطقه آزاد اعلام شده است.

اعمال محدودیت موقت ورود خودرو به جزیره کیش

اسماعیل مکی زاده صبح امروز (۱۰ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران آرانیوز، اظهار کرد: بنا به اعلام سازمان منطقه آزاد؛ استقبال گردشگران از سفر به جزیره زیبای کیش  باعث شده که مشکلاتی نظیر ایجاد ترافیک  در سطح شهر و غیره ارائه خدمات مطلوب و قاعده منده را با اختلال روبرو کند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات متخذه و هماهنگی های صورت گرفته بمنظور تسهیل در خروج گردشگران از جزیره کیش از ساعت ۸  صبح امروز چهارشنبه دهم فروردین به مدت ۴۸ ساعت محدودیت موقت و عدم پذیرش خودرو از بنادر “ چارک و آفتاب” به مقصد جزیره کیش  اعمال می شود.

به گفته مکی زاده محدودیت‌های اعمالی خودروهای پلاک جزیره کیش، خودروهای حامل مواد غذایی، سوختی و فاسد شدنی را شامل نمی شود .

دبیر ستاد تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان تاکید کرد : ارائه خدمات در  بنادر چارک و آفتاب مستلزم دو فاکتور مهم نظیر شرایط مطلوب و مساعد جوی حاکم بر منطقه و اعلام پذیرش مسافر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش  است.

وی ادامه داد: محدودیت اعمالی در زمان شرایط نامساعد جوی فقط بمنظور ارتقا ایمنی سفرها و اعمال محدودیت تردد و پذیرش مسافران از سوی منطقه آزاد کیش  بدلیل متناسب سازی تعداد ورود و خروج شناور با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به هموطنان در این جزیره اتخاذ می شود.

مکی زاده در پایان عنوان کرد: ۲۰ لندیگ کرافت با ظرفیت یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و ۱۰ شناور مسافری نیز با یک‌هزار و ۲۰۰ صندلی در مسیر سه گانه بنادر چارک و آفتاب به سمت کیش و بالعکس  به ارائه خدمات مشغول اند.

انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار