کد خبر: ۸۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
گروه استان‌ها - استاندار یزد با اشاره به تدوین محورهای فاز دوم برنامه تحولی استان؛ همزمان با پیگیری و اجرای محورهای فاز اول این برنامه گفت: اجرای محورهای برنامه تحولی استان یزد زمینه ساز ایجاد یزد نوین و تحولی جدید در توسعه، تعالی و پیشرفت یزد خواهد بود.
استاندار یزد: اجرای برنامه تحولی ‌زمینه‌ساز توسعه، تعالی و پیشرفت یزد است

به گزارش آرانیوز از یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در دومین نشست بررسی اقدامات صورت گرفته برای تحقق برنامه تحولی استان در سال 1401 اظهار داشت: اساس تحول آفرینی برخورداری از برنامه کارشناسی، دقیق و عزم جدی جهت حرکت در مسیر تحقق آن است.

وی گفت: برای اولین بار در استان یزد برنامه تحولی مبتنی بر سند آمایش استان و در ده محور اولیه تعریف شده و جلسات متعددی ذیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت؛ با حضور اکثر ذی‌‌نفعان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برنامه مذکور، برنامه عملیاتی و مورد اهتمام استان در سال 1401 است خاطرنشان کرد: اجرای محورهای این برنامه تحولی زمینه ساز ایجاد یزد نوین و تحولی جدید در توسعه، تعالی و پیشرفت یزد خواهد بود.

استاندار یزد در ادامه از تدوین محورهای فاز دوم برنامه تحولی استان؛ همزمان با پیگیری و اجرای محورهای فاز اول این برنامه خبر داد.

فاطمی با اشاره به ضرورت جدیت دستگاه‌ها در پیشبرد محورهای برنامه تحولی استان، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های برنامه تحول استان، باید در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گرفته و موانع احتمالی پیش روی اجرای آن‌ها برداشته شود.

وی ضمن اعلام هشدار به مدیران و کارشناسان متعلل در اجرای محورهای برنامه تحولی استان تصریح کرد: بنده شخصا پیگیر اجرای برنامه تحولی استان هستم و هر روز یک محور را با دستگاه‌های مربوطه و متولیان پیگیری خواهم کرد.

استاندار یزد: سند عملیاتی آموزشی در حوزه مواد مخدر تدوین می‌شود
برنامه‌های تحولی برای افزایش درآمد ارزی کشور از مسیر صادرات با همسایگان شرقی می‌گذرد
امام جمعه کرمان: قطار تغییر و تحولات دولتی در استان کرمان سرعت بگیرد

استاندار یزد با اشاره به لزوم تهیه تقویم زمان‌بندی اجرای پروژه‌های تحولی استان، تصریح کرد: هر یک از محورهای برنامه تحولی استان، یک مسئول پیگیری خاص دارد و پس از به سرانجام رسیدن پروژه‌ها، گزارش آن به مردم ارائه خواهد شد.

فاطمی با بیان اینکه به مردم قول داده‌ایم که دولت صادق الوعد باشیم گفت: گزارش اقدامات و فعالیت‌ها را به مردم خواهیم داد و اگر در مورد موضوعی نتوانستیم، صادقانه و شفاف آن را با مردم در میان می‌گذاریم.

استاندار یزد در تأکید کرد: امید است در پرتو اجرای برنامه تحولی استان؛ با همکاری همه بخش‌ها، تحولی در شأن و تراز یزد و یزدی‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/781/ش

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار