کد خبر: ۸۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
گروه استانها : فرمانده قرارگاه نصر گفت: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم اسرائیل در مرزهای داخلی خود زمین گیر شده و مبارزه به داخل شهرک های رژیم صهیونیستی کشیده شده است.
فرمانده قرارگاه نصر: اسرائیل در مرزهای داخلی خود زمین‌گیر شده است‌

به گزارش آرانيوز از نهاوند، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت در سال‌های دفاع مقدس و مشاور فرمانده سپاه قدس در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت از هر دوره ای بیشتر این آمادگی را دارد تا به رژیم صهیونیستی ضربه وارد کند.

وی گفت: آمریکای جهانخوار قصد داشت تا با حذف سوریه و عراق و جبهه مقاومت اسرائیل را به همجواری مرزهای ایران منتقل کند و به این وسیله جمهوری اسلامی ایران را از میان بردارد.

اهوازیان افزود: سردار دل ها حاج قاسم شهید با مدافعان حرم اجازه تکرار تاریخ و جسارت به اهلبیت(علیه السلام)را ندادند و اسرائیل را در مرزهای خود غافلگیر کردند.

وی بیان کرد: امروز بیداری اسلامی که جهانگیر شده نشئت گرفته از مکتب امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی است که مدافعان بسیاری از اقصی نقاط جهان برای دفاع از مکتب سالار شهیدان(ع) و مسلمانان مظلوم عراق و سوریه  به میدان نبرد وارد شده اند.

سردار اهوازیان ادامه داد: کشورهای خائنی که با رژیم صهیونیستی دست دوستی دادند و پشت به آرمانهای ملت فلسطین کردند بدانند یک روز شاهد خیانت اسراییل خواهند بودکه دیگر خیلی دیر و پشیمان کننده است.

وی گفت: مردم ایران همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و امریکا و اسراییل را دشمن شماره یک خود می دانند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار