کد خبر: ۸۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
رئیس شورای عالی استان ها بر پیگیری جدی این شورا تا حصول نتیجه برای حادثه متروپل آبادان و همچنین حادثه قطار مسافربری مشهد _ یزد تاکید کرد.

تاکید شورایعالی استانها بر بررسی متروپل وحادثه قطاربه گزارش آرانیوز پرویز سروری روز پنج شنبه در نطق پیش از دستور خود در آغاز ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌هاگفت، شورای عالی استان‌ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد و به عنوان مدعی‌العموم وارد شود و حاشیه‌نشینی پیشه نکند.
سروری با اشاره به حضور هیئتی از شورای عالی استان‌ها در آبادان حضوراضافه کرد: تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و برخورد جدی با افرادی که زمینه‌ساز این حادثه شده‌اند، حتما باید صورت گیرد.

رئیس شورای عالی استان‌هادرباره حملات سایبری اخیر علیه شهرداری و شورای شهر تهران، گفت: ما نیز حملات متقابلی داشته‌ایم، که موفق و تأثیرگذار بوده است، امروز تقابل سایبری موضوع بسیار مهمی است و در همین حمله اخیر، اگر تیم مستقر در شهرداری تهران نبودند، یک اتفاق ناگوار می‌توانست به وجود آید اما با کار جهادی و شبانه‌روزی، این اقدام دشمن را حقیر کردند.


وی افزود: دنیای امروز، دنیای سایبر است و در مدیریت شهری توجه به موضوع سایبری بسیار مهم است و همه در معرض این حملات هستیم و باید با آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهیم.

 
نظرشما
پربازدیدها