کد خبر: ۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
معاون خدمات شهرداری اهواز گفت: رسالت شهرداری اهواز به خصوص بخش خدمات شهری خدمت خالصانه به مردم است و تا زمانی که در این سمت مشغول بکار هستیم از هیچ تلاشی برای ارایه این خدمات دریغ نخواهیم کرد.

عظیم شمخانی: با اقتدار و حمایت شهردار اهواز در جهت توسعه پروژه های عمرانی پیشتازیم

عظیم شمخانی درگفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد از زمانی که این سمت به من واگزار شد به غیر از خدمت رسانی به مردم دیگر هیچ دغدغه ای نداشتم به همین منظور تمام تلاش خود را در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان بکار گرفتم.

 

وی افزود: درنهاد شهرداری اهواز مدیران زیرمجموعه تابع تصمیمات و نظرات شهردار اهواز بوده و تاکنون هیچ اقدامی را بدون اطلاع شهردار اهواز صورت نداده ایم.

 

معاون خدمات شهرداری اهواز ادامه داد: شهردار اهواز یک مدیر توانمند است که همواره در شرایط سخت بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده است.

 

شمخانی ادامه داد: رسالت شهرداری اهواز به خصوص بخش خدمات شهری خدمت خالصانه به مردم است و تا زمانی که در این سمت مشغول بکار هستیم از هیچ تلاشی برای ارایه این خدمات دریغ نخواهیم کرد.

 

وی بیان کرد: تا زمانی که در مسئولیت معاونت خدمات شهری هستم با قدرت به کارخود ادامه میدهم و تا روز اخر مسئولیت خود به وظایف خود عمل خواهم کرد.

 

عظیم شمخانی از زمانی که دراین سمت مشغول به فعالیت شد تحول عظیمی در بخش خدمات شهری شهرداری اهواز صورت گرفت و امید است به دور از هرگونه شایعه مبنی بر تغییر او همچنان بکار خود در این سمت با اقتدار ادامه دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار