کد خبر: ۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
شهردار اهواز گفت: شهرداری اهواز برای گسترش فرهنگ عاشورایی و به مناسبت اربعین حسینی برنامه های گسترده ای را در نظر دارد که این برنامه ها طی روزهای آینده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل این شهرداری اجرا می شوند.

شهردار اهواز بر ضرورت توجه همه ارگان ها به گسترش ارزش های اسلامی و شیعی در استان خوزستان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار آرانیوز (حوزه خوزستان )

سید خلف موسوی گفت: شهرداری اهواز برای گسترش فرهنگ عاشورایی و به مناسبت اربعین حسینی برنامه های  گسترده ای را در نظر دارد که این برنامه ها طی روزهای آینده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل این شهرداری اجرا می شوند.

شهردار اهواز بر ضرورت توجه همه ارگان ها به گسترش ارزش های اسلامی و شیعی در استان خوزستان تاکید کرد و افزود: اربعین حسینی و حرکت گسترده زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بستر مناسبی برای ما فراهم می کند تا بتوانیم از طریق ارائه الگوهای عاشورایی گامی در راه تعمیق آگاهی انقلابی و استکبار ستیزی در میان مردم برداریم.

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری اهواز در کنار پروژه های زیر ساختی که برای  خدمت رسانی به زائران حسینی در دست انجام دارد، امسال نیز در حوزه ی تبلیغات برنامه های گسترده ای را اجرا خواهد کرد تا بدین شکل وظیفه خود را در حوزه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ادا کند.

موسوی با اشاره به گستردگی برنامه های شهرداری اهواز در این حوزه گفت: از مهم ترین این برنامه ها می توان به برپایی یک ایستگاه صلواتی برای خدمت رسانی به زائران حسینی در مرز چذابه و نصب 250 عدد بنر تبلیغی با استفاده از داربست در طول مسیر چذابه اشاره کرد که جمله ها و شعارهایی برای تعمیق آگاهی عاشورایی بر آن ها نگاشته شده است.

شهردار اهواز همچنین به برگزاری مراسم رونمایی از پرچم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز چذابه اشاره کرد و با بیان اینکه این پرچم یکی از بزرگ ترین پرچم های برافراشته در منطقه خواهد بود و به وسیله 30 پرچم دیگر احاطه می شود افزود : مراسم رونمایی از این پرچم تا هفته آینده انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری اهواز در همین راستا تلاش میکند پروژه های ارزشمند و با کیفیتی را اجرایی کند و امیدواریم با همکاری همه نهادها از این فرصت مناسب برای گسترش فرهنگ حسینی نهایت استفاده را بکنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار