کد خبر: ۹۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت ارشاد:
کرمان - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت ارشاد گفت: در راستای بهبود وضعیت رسانه ها بسته حمایتی از رسانه ها در حال تدوین است.

بسته حمایتی از رسانه ها در حال تدوین است

به گزارش آرانیوز، ایمان شمسایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهارداشت: در حال تدوین بسته حمایتی از رسانه‌ها هستیم تا به تصویب هیئت دولت برسانیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون روزانه برای حمایت از رسانه‌های خصوصی یک میلیارد تومان پرداخت می‌شود، سال گذشته ۱۹۶ میلیارد تومان پول آگهی دولتی و بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان پول یارانه و خرید تضمینی از رسانه‌ها برای نهاد کتابخانه ها بوده است این در حالی است که رسانه‌های دولتی و خبرگزاری‌های دولتی از این یارانه محروم بوده‌اند.

وی ادامه داد: از دید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنف، حرفه‌ای گری و تولید محتوای مناسب دارای اهمیت است.

شمسایی افزود: یکی از دغدغه‌های خبرنگاران بیمه است و هر صاحب امتیاز باید خبرنگاران را بیمه کند تا خبرنگار در صورت لزوم بتواند از بیمه بیکاری استفاده کند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد از تدوین بسته‌های حمایتی از رسانه‌ها خبر داد و گفت: این بسته بعد از تدوین به دولت ارائه می‌شود.

وی بر بحث حرفه‌ای گری و تخصص گرایی نیز تاکید کرد و افزود: نشریات تخصصی و همچنین نشریات محلی در این زمینه باید با نگاه پر رنگ تری دیده شوند.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار