کد خبر: ۹۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛
حجت‌الاسلام «فلاحی» با بیان اینکه در بحث افزایش جمعیت، ۵۰ درصد کار بر عهده رسانه‌هاست، گفت: همان‌طور که در بحث کاهش جمعیت رسانه‌ها پیشتاز بودند، امروز هم رسانه‌ها باید در بحث افزایش جمعیت فرهنگ‌سازی کنند.

نقش مهم رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی افزایش جمعیتبه گزارش آرانیوزاز همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در همایش «نبض زندگی» با محوریت جوانی جمعیت، خانواده و فضای مجازی که در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار داشت: در مجلس یازدهم در ۹۰ جلسه و بیش از ۵۰۰ ساعت کار تخصصی، قانون حمایت از جمعیت تصویب و ابلاغ شد و در بودجه سال جاری هم منابع مالی آن تایید و ابلاغ شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه در قانون حمایت از جمعیت بسیار تحت فشار بودیم، مخصوصا در بحث حذف غربالگری، بالاخره تصویب شد و مزایای بالایی در آن دیده شده است.

فلاحی ادامه داد: به طور مثال در این قانون سیاست‌های تشویقی برای بانوان خانه‌دار و شاغل و دانشجویان متاهل دیده شده است و سعی شده همه افراد را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه در بحث افزایش جمعیت، ۵۰ درصد کار بر عهده رسانه‌هاست، گفت: همان‌طور که در بحث کاهش جمعیت رسانه‌ها پیشتاز بودند، امروز هم رسانه‌ها باید در بحث افزایش جمعیت فرهنگ‌سازی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص کاهش جمعیت مشکل مباحث فرهنگی است، نه اقتصادی؛ افزایش جمعیت خانواده الزاما افزایش هزینه‌های خانواده نیست.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار