کد خبر: ۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان در تیرماه امسال به ۱۶۰ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.
۱۶۰ حادثه‌دیده در اردبیل امدادرسانی شدند

به گزارش آرانیوز از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: عوامل جمعیت هلال احمر استان در تیرماه امسال به 160 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند و در این مدت 110 نفر در حوادث جاده‌ای، 42 نفر در حوادث کوهستان و 8 نفر در حوادث سیل و آب گرفتگی دچار حادثه شده بودند.

وی با اشاره به امدادرسانی به 41 حادثه در این ماه اضافه کرد: در این حوادث 81 نفر مصدوم شده بودند که 20 نفر توسط عوامل این جمعیت به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان با 202 نفر - روز نیروی عملیاتی در قالب 60 تیم عملیاتی با به‌کارگیری 72 دستگاه - روز خودروی امدادی به امدادرسانی حادثه دیدگان شتافتند.

 
در ادامه عزت الله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز با بیان اینکه بیش از 70 درصد اعضای جمعیت هلال احمر را جوانان تشکیل می دهند، ادامه داد: هلال احمر در حوزه‌های متعددی برنامه اجرا می‌کند و نباید این جمعیت را محدود به بحث امدادرسانی کرد و آموزش‌های این جمعیت برای عموم مردم است.

وی با بیان اینکه باید عقد تفاهم‌نامه‌ها منجر به نتایج شود، تصریح کرد: در بحث آموزش علاوه بر آموزش امداد و کمک‌های اولیه باید نیازهای بومی و محلی احصا شده و بر اساس آن دوره‌های آموزشی تدوین شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار