کد خبر: ۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
باتوجه به اهمیت فرا رسیدن این آیین بزرگ و حماسه دینی شیعیان جهان پایگاه خبری آرانیوز تعدادی خبرنگار و عکاس را در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه مستقر و دو خبرنگار را نیز به کربلا اعزام می کند.

شمارش معکوس برای اربعین حسینی/ اعزام خبرنگاران آرانیوز به کربلای معلی

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

باتوجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و اهمیت این روز بزرگ این پایگاه خبری در نظر دارد برای پوشش خبری و تصویری این حماسه بزرگ تعدادی از نیروهای خود را در پایانه های مرزی مستقر و دو تن از نیروهای خود را به کربلای معلی اعزام کند.

اطلاع رسانی یکی از رسالت های بزرگ رسانه های دیداری، مکتوب و شنیداری محسوب می شود و در چنین ایامی اهمیت اطلاع رسانی بیش از همیشه احساس می شود و بر همین اساس حضور خبرنگاران و عکاسان در پایانه های مرزی استان خوزستان یکی از ضرورت ها در این ایام است.

سال گذشته نیز این پایگاه خبری دو تن از نیروهای زبده خود را برای پوشش خبری و تصویری به کربلای معلی اعزام کرد که به خوبی توانست اخبار این ایام را منتشر کند.

انتظار می رود که مسئولان استانی و محلی نیز در جهت فراهم کردن تجهیزات لازم برای اسکان و انتقال اخبار توسط اصحاب رسانه استان تلاش کرده و مانند سال گذشته کمبودی در این خصوص احساس نشود.

 

پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین (ع)پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین (ع)گزارش تصویری/بازدید از مسیر تردد زوار از مرز چذابه گزارش تصویری/بازدید از مسیر تردد زوار از مرز چذابه

 



نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار