کد خبر: ۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان عنوان کرد :
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از راه اندازی موکب پذیرایی و خدمت رسانی به زائران حرم امام حسین (ع) توسط این شرکت خبر داد .

 موکب شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  برای عاشقان حسین (ع) و خدمت رسانی به زائران راه اندازی شد

«به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز»

غلامرضا امینی با اعلام این خبر اظهار داشت : این ایستگاه بزرگ صلواتی با همکاری کلیه سازمان و دوایر دولتی شهرستان مسجدسلیمان و با محوریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مرز چزابه دایر گردیده و از هفته پیش فعالیت خدمت رسانی خود را آغاز کرده است .

وی که با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفتگو می کرد افزود : این ایستگاه صلواتی تا پایان بازگشت زائران ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی (ع) از کشور عراق برقرار خواهد بود .

امینی در خصوص نحوه خدمات ارایه شده در این موکب اظهار داشت : آب شرب بهداشتی ، چای ، خرما ، میوه و غذای گرم به مقدار روزانه 700 نفر خدماتی هستند که در این موکب به زایرین ایرانی که مرز چزابه را برای خروج انتخاب  می کنند ارایه می شود .

وی در خصوص نحوه تأمین مواد غذایی و هزینه کرد در این خصوص گفت : با جمع آوری نذورات مردمی شهرستان مسجدسلیمان و سایر شهرهای استان و بعضاً استان های همجوار که بصورت نقدی یا واگذاری اقلام مورد نیاز صورت می گیرد این خدمات ارایه می شود .

غلامرضا امینی همچنین به فعالیت ها و خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این مدت اشاره کرد و گفت : استقرار 15 نفر از بسیجیان این شرکت بعنوان خادمان پذیرایی از زوار  واگذاری چندین دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت انجام سرویس های رفت و برگشت جابه جایی زوار از مسجدسلیمان به چزابه و بالعکس بصورت روزانه  تأمین 2 دستگاه کامیون جهت حمل نذورات اهدایی  1 تأمین یک دستگاه جرثقیل و 2 دستگاه پیکاب جهت انجام امورات پشتیبانی و همچنین تهیه اقلام لجستیکی جهت برپایی  موکب بخشی از خدمات ارایه شده در این موکب می باشد .

وی در پایان اظهار داشت : نصب یک تخته سیاه چادر عشایر بختیاری همراه با پخت نان محلی و توزیع میان زوار از محل آرد های اهدایی از سوی مردم عزیز بخشی دیگر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این موکب می باشد .

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار