کد خبر: ۹۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
امام جمعه اردبیل گفت: وجود ورزشکاران مایه سرافرازی ایران اسلامی می‌شود که در این زمینه نیازمند توجه و حمایت ویژه برای ورزشکاران برای نتایج بهتر هستیم که تلاش و زحمات مربیان و ورزشکاران شایسته تقدیر است.
امام جمعه اردبیل: از ورزشکاران برای نتایج بهتر حمایت ویژه شود

به گزارش آرانیوز از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل اظهار داشت: وجود ورزشکاران مایه سرافرازی ایران اسلامی می‌شود که در این زمینه نیازمند توجه و حمایت ویژه ورزشکاران برای نتایج بهتر هستیم که تلاش و زحمات مربیان و ورزشکاران شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می‌بالیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه‌ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما سهل‌تر  خواهد شد.

عاملی اظهار کرد: کشف استعدادهای این منطقه یکی از اقدامات مهمی است که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت این جوانان شده که در این زمینه برنامه‌ریزی در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است.

 

در ادامه این دیدار  سعید علی حسینی رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل گفت: هرچه ورزشکاران را در رده های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت های جهانی برای ما سهل تر  خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در پارس آباد که با حمایت شرکت کشت و صنعت مغان انجام شد باعث  کشف استعدادهای این منطقه شد و شرکت در لیگ وزنه برداری در سال گذشته یکی دیگر از  اقدام‌هایی بود که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت این جوانان شد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل افزود: با حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولین استانی  به این نسل طلایی همانند نسلی که مدال‌های المپیک را بدست آورد فتح سکوهای المپیک و جهانی  دور از دسترس نخواهد بود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار