کد خبر: ۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
با پررنگ تر شدن احتمال بازنشسته شدن مدیرکل فعلی ارشاد خوزستان، این روزها نام چند گزینه برای تصدی این سمت نقل محافل شده است.

صندلی ارشاد خوزستان به چه کسی می رسد؟

  به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

با پررنگ تر شدن احتمال بازنشسته شدن مدیرکل فعلی ارشاد خوزستان، این روزها نام چند گزینه برای تصدی این سمت نقل محافل شده است.

خوزنا در این زمینه نوشته است: با توجه با بازنشسته شدن همایون قنواتی مدیرکل فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، گزینه های جانشین وی در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

در این میان نام چند نفر به عنوان گزینه هایی جدی تصدی صندلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح شده که باید دید وزیر ارشاد چه کسی را انتخاب خواهد کرد تا کشتی متلاطم ارشاد خوزستان را به ساحل آرامش برساند و حواشی موجود را پایان دهد.

البته شنیده ها حاکی ازآن است که احتمال سرپرست شدن گزینه غیربومی پایتخت نشین نیز با توجه به لابی های بیشتر با مرکز محتمل تر است.

با وجود این، انتظار می رود استاندار و به خصوص نمایندگان خوزستان با تلاش مضاعف اجازه حضور یک غیربومی در اداره کلی که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست را ندهند. استان خوزستان از اقوام مختلف و متفاوتی برخوردار است که شاید شناخت حساسیت هایی که اقوام خوزستان دارند از یک مدیر غیربومی کار ساده ای نباشد.

در دوران صدارت قنواتی بر اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان شمار زیادی از اهالی فرهنگ و هنراز نحوه مدیریت فعلی ارشاد گلایه های بسیاری دارند که خبر بازنشسته شدن وی موجی از خوشحالی را در بین آنها  ایجاد کرده است.

حال باید دید و منتظر ماند که پس از "سپهر" که "همایون" آمد این بار همای "سعادت" بر شانه چه کسی خواهد نشست؟ البته نباید از این نکته غافل ماند که شاید قنواتی نیز به مانند خیلی از مدیران بازنشسته مانند نورالله حسن زاده مدیرکل فعلی سازمان صنعت و معدن و تجارت و نیز حیدربهمنی در ملی حفاری و درویشعلی کریمی در آبفای روستایی و جمال درویش مدیریت روابط عمومی استانداری و... همچنان به عنوان مدیر باقی بماند چرا که خوزستان میعادگاه مدیرشدن بازنشسته ها شده است.

 


منبع : خوانا نیوز
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار