کد خبر: ۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
مدیر اداره فرش سازمان صمت زنجان:
زنجان-مدیر اداره فرش سازمان صمت زنجان گفت: محدودیتی برای بیمه عشایری در استان زنجان برای قالی بافان وجود ندارد و تاکنون در استان۵۵۰ نفر قالی باف برای بیمه صندوق عشایر معرفی شدند.

۵۵۰ نفر قالی باف زنجانی برای بیمه صندوق عشایر معرفی شدند
سید محسن جعفری در گفت‌وگو با آرانيوز گفت: استان زنجان بیش از ۶۰ هزار بافنده دار قالی دارد و باید تامین اجتماعی در خصوص بیمه کردن قالی بافان همکاری خود را تقویت کند.

وی به بیمه صندوق عشایر و روستایی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون در استان بیش از ۵۵۰ نفر قالی باف برای بیمه صندوق عشایر معرفی شدند.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه محدودیتی برای بیمه عشایری در استان زنجان برای قالی بافان وجود ندارد، گفت: قالی بافان در زنجان می‌توانند به سازمان بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مراجعه کرده و بیمه شوند.

جعفری تاکید کرد: بیمه عشایری به دلیل نداشتن دفترچه درمانی و شرایط بازنشستگی باعث شده تا قالی بافان از این بیمه استقبال نکنند.

وی با اشاره به اینکه باید در استان زنجان قالی بافان واقعی بیمه شده و از خدمات لازم استفاده کنند، ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی استان باید در تحت پوشش قرار دادن قالی بافان مدیریت و برنامه ریزی لازم را مد نظر قرار دهد.

برچسب ها: فرش ، سید محسن جعفری ، بیمه
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار