کد خبر: ۹۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تصمیم گیری در شورای نگهبان جمعی است و این شورای برای انجام وظایف خود از نظرات کارشناسی و نظرات نخبگان استقبال می‌کند.

طحان نظیف: تصمیم گیری در شورای نگهبان جمعی استبه گزارش خبرنگارآرانیوز، آقای طحان نظیف در نشست خبری خود افزود: ما نکات کارشناسی را می‌شنویم، اما حدود کار شورای نگهبان در چارچوب شرع و قانون اساسی است.
وی در پاسخ به سوالی درباره دلیل برخی هجمه‌ها به آیت‌الله جنتی گفت: آیت‌الله جنتی از یاران امام و رهبری و از مبارزین قبل انقلاب هستند و خیلی وقت‌ها که برخی می‌خواهند به شورای نگهبان حمله کنند به ایشان هجمه می‌شود در حالی که شورای نگهبان متشکل از ۱۲ نفر است و تصمیم گیری در این نهاد جمعی است.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود یا خیر؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان تنها مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
طحان نظیف همچنین گفت: مصوبه دیگری که در شورا بررسی شد در خصوص شیوه فعالیت تشکل‌های صنفی بود که در کلیت آن مشکلی وجود نداشت، ولی جزئیاتی از این مصوبه باید اصلاح شود.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار