کد خبر: ۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
پیش از ظهر امروز شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به اتفاق دکتر آموزنده در بازدید از بیمارستان های شهید بهشتی و آیت الله طالقانی با اطمینان خاطر مبنی بر کنترل وضعیت بیماری آنفولانزا گفت: وضعیت بحرانی وجود ندارد و شرایط بیمارستان های آبادان عادی می باشد.

فرماندار ویژه آبادان در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی و آیت الله طالقانی:در آبادان وضعیت بحرانی وجود ندارد و بیماری فصلی انفولانزا کاملا تحت کنترل است

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

شهبازی در حاشیه ی این بازدید اظهار کرد: توفیقی دست داد که امروز 20 آذر ماه به اتفاق دکتر آموزنده از دو بیمارستان شهید بهشتی و آیت الله طالقانی دیدن کنیم. الحمدالله فضا و محیط این دو بیمارستان از نظر مراجعه پرازدحام نیست و با توجه به تلاش دانشکده علوم پزشکی آبادان و همچنین کادر درمانی این بیمارستان ها، حالتی عادی و توأم با آرامش در شهرستان وجود دارد.


رئیس شورای سلامت آبادان ادامه داد: دکتر آموزنده و همکاران وی با دلسوزی تمام و احساس مسئولیت با رصد کردن مراجعات مشکوک نسبت به آنفولانزا و سایر بیماریهای تنفسی در آبادان و حتی دیگر شهرهای خوزستان، وضعیت موجود را پیگیری و مدیریت می کنند.


شهبازی تصریح کرد: هم اکنون تمام مراکز درمانی آبادان به داروهای لازم در این خصوص مجهز هستند. این اطمینان را به مردم می دهم که هیچگونه نگرانی وجود ندارد و دانشکده علوم پزشکی شهرستان و واحدهای تابعه ی آن آمادگی کامل برای خدمت به مردم را دارند. فرمانداری ویژه آبادان نیز آمادگی ارائه تمام امکانات احتمالی مورد نیاز را به این دانشکده دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: از صدا و سیما انتظار دارم وضعیت عادی موجود را به سمع و نظر مردم برسانند. تمام بیمارستانهای چهارگانه، درمانگاه ها و کلینیک های سطح شهر به همراه مدیران و مجموعه های خود پای کار هستند. مردم این اعتماد را داشته باشند که مراکز درمانی از هر گونه علائم کوچک بیماری در این خصوص چشم پوشی نمی کنند.


رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان: 
همه چیز تحت کنترل است
دکتر آموزنده که در این بازدید شهبازی را همراهی می کرد از کنترل فضای درمانی در حوزه تحت مدیریت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.
وی اشاره کرد: هر سال در فصل بارندگی شاهد رؤیت بیماری آنفولانزا هستیم که فصلی می باشند و با آنفولانزای نوع H1N1 متفاوت است.


پزشکان ما در این باره دقت را افزایش داده اند، لازم است که اعلام کنیم با اپیدمی مواجه نیستیم و همه چیز تحت کنترل است. در مواجه با این بیماری افرادی که مورد زمینه ای نداشته باشند مشکلی ندارند، اما لازم است اشخاصی که مسن هستند و بیماری قلبی و عروقی دارند موارد احتیاطی را بیشتر رعایت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار