کد خبر: ۹۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:
زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تمام دستگاهها مکلف هستند ۲۰ درصد از فضاهای تفریحی، فرهنگسراها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و سالن اجتماعات خود را برای ازدواج زوجین اختصاص دهند.

دستگاه ها ۲۰ درصد از فضاهای رفاهی خود را به زوجین اختصاص دهند
به گزارش آرانيوز  جواد بازرگان ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی در محل استانداری زنجان، گفت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین و برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و تفریحی از تاکیدات ریاست جمهوری است.

وی ابراز داشت: این دستورالعمل به ورزش و جوانان ابلاغ شد و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کمیته شهرستان‌ها به ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد و می‌تواند در راستای مدیریت امکانات از نماینده سازمان ورزش و جوانان و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نیز استفاده کنند.

بازرگان تاکید کرد: سامانه اطلاع رسانی و معرفی امکانات به زوجین توسط فرمانداران تهیه خواهد شد و درخواست زوجین نیز از طریق این سامانه ثبت و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه زوجین تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد در اولویت قرار دارند، ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها مکلف هستند ۲۰ درصد از فضاهای تفریحی، فرهنگسراها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و سالن اجتماعات خود را برای ازدواج زوجین با معرفی کمیته اختصاص دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار