کد خبر: ۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارش زا از امروز دوشنبه تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت همچنین دمای هوای استان بین 3 تا 5 درجه کاهش خواهد داشت.

سامانه بارش زا تا سه شنبه پایدار است/ 5 درجه کاهش دما برای خوزستان

کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار داشت: سامانه بارش زا از امروز دوشنبه تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت، احتمال دارد این بارش ها از امشب در نقاط شمالی استان امامزاده عبدلله، دهدز و باغملک به صورت برف نیز بارش داشته باشد.

 وی ادامه داد: احتمال سیلابی شدن شهرستان های شوش، بستان، گتوند و لالی وجود دارد که طی این مدت با مواج شدن خلیج فارس توصیه می شود از لنج های ماهیگیری در اطراف دریا خودداری شود.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: طبق پیش بینی ها از عصر سه شنبه، دمای هوا در خوزستان بین 3 تا 5 درجه کاهش خواهد داشت.

 وی گفت: میزان بارندگی ها تا ساعت 10 صبح امروز در اهواز 15 میلیمتر بوده است که عمده بارش های سنگین تا امشب  ادامه خواهد داشت.


به گزارش آرانیوز، طی اطلاعیه مدیریت بحران خوزستان با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص پیش بینی بارندگی شدید و رعد و برق، تگرگ و وزش باد های قابل ملاحضه در سطح استان همچنین احتمال بارش برف در مناطق شمال و شرق استان و طغیان رودخانه ها و مسیل ها در مناطق کوهستانی، آبگرفتگی معابر، مواج شدن خلیج فارس و وقوع گرد و خاک در نیمه جنوبی استان در روز دوشنبه و انتظار کاهش دما از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم، کنترل، بازدید و بررسی سامانه های دفع فاضلاب، آب های سطحی و شبکه برق رسانی اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار