کد خبر: ۹۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی شیراز و شهادت چندین نفر گفت: این واقعه یک عمل کور از جانب دشمنان بود که مردم عادی و نمازگزار مورد هدف قرارگرفتند اما دشمنان با این گونه حوادث راه به جایی نبرده و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس: دشمنان با اقدامات کور تروریستی راه به جایی نخواهند برد

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در گفت‌وگو با آرانيوز  در بندرعباس ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در شیراز اظهار داشت: به طور کلی حمله به نمازگزارانی که در حال عبادت خداوند هستند در هر جای جهان که باشد عملی تروریستی و به دور از انسانیت است.

وی افزود: حادثه‌ تلخی که در شیراز رخ داد نیز نمونه‌ای از حرکات تروریستی بود که متاسفانه عده‌ای از نمازگزاران به شهادت رسیدند، این مسئله ناراحت کننده بوده و غیرقابل پذیرش است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: این حادثه تروریستی را محکوم میکنیم و به عموم ملت ایران نیز تسلیت می‌گوییم، از سوی دیگر از دستگاه‌های ذیربط باید پیگیری کرده و با عوامل این حادثه 

وی تصریح کرد: باید زوایا و پشت پرده این اتفاق ناگوار مشخص شود و افراد دخیل نیز مجازات شده و سزای اعمال خود برسند.

شیخ جمالی گفت: این واقعه یک عمل کور از جانب دشمنان کشور بود که مردم عادی و نمازگزار مورد هدف قرار گرفتند اما دشمنان با این گونه حوادث راه به جایی نخواهند برد و به اهداف شوم خود نخواهند رسید. 

وی افزود: وجدان آدمی با هر تفکری نمی‌پذیرد که انسان عادی را به رگبار ببندند، در شریعت اسلام تهدید با اسلحه حرام بوده و قتل و کشتار به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و محکوم است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار