کد خبر: ۹۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان:
زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان زنجان تغییر کرده و پنج شهرستان استان در وضعیت زرد قرار گرفتند و خرمدره از وضعیت قرمز خارج شد.

شهرستان خرمدره از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد

مشهود تقی لو در گفتگو با آرانيوز با بیان اینکه کرونا در استان همچنان می تازد، گفت: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان زنجان تغییر کرده است، بیان داشت: پنج شهرستان ابهر، ایجرود، زنجان، طارم و ماهنشان در وضعیت زرد قرار گرفتند و شهرستان خرمدره در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: خوشبختانه شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و امیدواریم تمام شهرستانهای استان از وضعیت خطر خارج شوند.

تقی لو با بیان اینکه بستری‌ها کرونا در مراکز درمانی استان با کاهش مواجه است، تاکید کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته فوتی کرونا در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بسیار ضعیف شده است، تصریح کرد: تنها راه رهایی از این ویروس شوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است و همه باید بر تحقق این مهم اهتمام کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: موارد مثبت کرونا هم طی چند روز گذشته در استان کاهش یافته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار