کد خبر: ۹۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:
زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تاپایان سالجاری بیش از پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان تحت پوشش خدمات مهارت آموزی قرار می‌گیرند.

۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد زنجان مهارت یاد می گیرند

روح الله صالحی در گفتگو با آرانيوز با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان است، گفت: از آغاز سالجاری تاکنون دو هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش از خدمات مهارت آموزی کمیته امداد بهره مند شدند.

وی ابراز داشت: تا پایان سالجاری بیش از پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان تحت پوشش خدمات مهارت آموزی قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد به توسعه مهارت آموزی بین مددجویان تاکید دارد و در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

صالحی به ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه امسال برای بیش از دو هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی فراهم کنیم، ابراز کرد: کمیته امداد به استقلال مددجویان برنامه ریزی می‌کند و درصدد این است که این قشر از چرخه خارج شوند.

 

 

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار