کد خبر: ۹۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سه هزارو ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان برای گرامیداشت هفته بسیج در استان زنجان پیش بینی شده است.

۳۱۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در استان زنجان اجرا می شود

به گزارش آرانيوز سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در کارگروه بسیج با بیان اینکه سه هزارو ۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان برای گرامیداشت هفته بسیج در استان زنجان پیش بینی شده است، گفت: دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیدار جهادگران بسیجی با استاندار زنجان، نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اُسوه بسیج استان در نمایشگاه کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و افتتاح مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد از مهم ترین پیش بینی برای گرامیداشت هفته بسیج است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری بمناسبت هفته بسیج، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ هزار بسیجی در نقاط مختلف استان و بیش از پنج میلیون بسیجی در کل کشور بصورت آنلاین از فرامین ایشان بهره‌مند شوند.

کرمی از برگزاری چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: همزمان با این هفته ویژه‌برنامه دختران حاج قاسم در مدارس سطح استان زنجان برگزار می شود. همچنین اردوهای راهیان نور دانش آموزی از ۱۰ آذر امسال آغاز می شود با اعزام بیش از ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در پنجم آذر به صورت برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب چهار هزار نفر در طی هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است.

کرمی با بیان اینکه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، مسکن بسیجیان معسر، نمایش اقتدار بسیجیان استان واگذار می شود، گفت: فضاسازی در سطح استان، آغاز طرح جهاد روشنایی با پنج پنل خورشیدی به ظرفیت پنج کیلووات، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، توزیع کمک‌های مومنانه،، برنامه‌های روشنگری و یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» از برنامه‌های هفته بسیج امسال در زنجان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های محرویت ذایی بسیج در سطح روستاها و مناطق محروم استان زنجان، گفت: در مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک‌هزارو ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ مورد آن افتتاح می‌شوند و مابقی در دست اجرا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار