کد خبر: ۹۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
آقای مخبر به مناسب سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده شهید روبرت لازار دیدار و در فضای صمیمانه با آنان گفتگو کرد .

دیدار معاون اول رئیس جمهور با خانواده شهید مسیحی روبرت لازاربه گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، معاون اول رئیس جمهور با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا گفت: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آن‌ها باشیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.
آقای مخبر افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت آن‌ها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
آقای مخبر میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نوی میلادی را به خانواده این شهید تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد. در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولان و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند.
شهید روبرت لازار ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در ۲۲ سالگی در میمک به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در آرامستان آشوریان تهران آرمیده است.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار