کد خبر: ۱۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران راه‌اندازی چرخه اقتصاد کشور را حلّال بسیاری از مشکلات دانست و با اشاره به موضوع رشد تولید ملی، گفت: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم رو به کاهش است.

حجت‌الاسلام صدیقی

به گزارش آرانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان اینکه یکی از حکمت‌های عبادت‌های پر اثر اسلام، رسیدن به تقواست، اظهار داشت:مهم‌ترین نعمت در قرآن کریم، مسأله هدایت و ولایت است.

حجت‌الاسلام صدیقی سپس با اشاره به ماه مبارک رمضان، افزود: میان روزه و قرآن در این ماه تناسب وجود دارد و این دو مهم در روز قیامت شفاعت انسان‌ها را خواهند کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه روزه سبب افزایش تقوا در انسان‌ها خواهد شد، عنوان کرد: در میان عبادت‌ها روزه است که رقت قلب می‌آورد.

وی اضافه کرد: روزه زنجیره‌ای است که دل‌های همه موحدان عالم را یکرنگ می‌کند، به گونه‌ای که همگان به مناجات و دعا برمی‌خیزند و در نهایت منجر به ایجاد وحدت و یکپارچگی می‌شود.

حجت‌الاسلام صدیقی در ادامه به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و با بیان اینکه بی حجابی ارزان نشان دادن ارزش‌های بانوان است، گفت: تقوا همچون لباسی است که آبروی انسان‌ها را حفظ می‌کند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه‌های خود، راه‌اندازی چرخه اقتصاد کشور را حلّال بسیاری از مشکلات کشور دانست و با اشاره به مسئله رشد تولید در کشور، بیان کرد: نرخ بیکاری در دولت سیزدهم رو به کاهش است.


 
نظرشما
آخرین اخبار