کد خبر: ۱۱۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:
امیر سرتیپ آراسته با اشاره به تمرکز دشمن بر جنگ نرم علیه ملت ایران، گفت: تلاش همه‌جانبه در راستای جهاد تبیین و مقابله با تهاجم فرهنگی، وظیفه‌ای همگانی است.

امیر آراستهبه گزارش آرانیوز، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در یادواره شهید «سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی» که در روستای «زرین‌جوب دشت ذهاب» و به همت پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد با اشاره به ازخودگذشتگی شهید شیرودی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این شهید والامقام با حضور در مأموریت‌های مختلف موفق عمل کرد و آگاهانه راه شهادت را انتخاب کرد.

امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه فرهنگ شهادت یک فرهنگ اثرگذار است، گفت: امروز دشمن با ایجاد فضای مسموم قصد کم‌رنگ کردن این فرهنگ و زمین زدن آن را دارد که وظیفه همه ما دفاع و تلاش همه‌جانبه در راستای جهاد تبیین و مقابله با این تهاجم فرهنگی است.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه دشمن لحظه‌ای از توطئه غافل نمی‌شود، افزود: دشمن همواره در حال برنامه‌ریزی برای توطئه است و علاوه بر تحرکات نظامی، توان بیشتر خود را در حوزه جنگ و تهاجم فرهنگی به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیین، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و برگزاری یادواره شهدا و بیان خاطرات و رشادت‌های شهدای و تبیین فرهنگ شهادت و شهدا برای نسل جدید است.

امیر آراسته ادامه داد: در جریان هشت سال دفاع مقدس آن چیزی که باعث شد ملت ایران در برابر تمام قدرت‌های غربی و شرقی ایستادگی کند، علاوه بر قدرت نظامی، قدرت ایمان و توکل به خداوند متعال و تکیه بر جوانان انقلابی بود که توانستند رژیم بعثی تا دندان مسلح را که توسط قدرت‌های مادی جهان پشتیبانی می‌شد، پشت مرز‌های این کشور زمین‌گیر و از کشور و مال و ناموس مردم دفاع کنند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایان با بیان اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی شهدایی همچون شیرودی است، خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های قبل و بعد از انقلاب با پرورش نیرو‌های مخلصی همچون شهید شیرودی نقش پررنگی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشت و توانست به وظیفه خود که همان پشتیبانی از عملیات‌های دفاع مقدس بود، به خوبی عمل کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار