کد خبر: ۱۱۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
رئیس کمیسیون گردشگری، بافت تاریخی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر گرگان، درباره آخرین وضعیت شهربازی مدرن گرگان گفت: فاز اول این پروژه به همراه آغاز به کار سورتمه تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری می‌رسد.
افتتاح فاز اول شهربازی مدرن گرگان تا پایان شهریور

به گزارش آرانیوز از گرگان، علی‌اکبر بصیرنیا عصر امروز در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم و اثرگذار در حوزه گردشگری مرکز استان، استفاده از اتوبوس گردشگری است که خوشبختانه با حمایت شورا و تلاش شهرداری، شاهد آماده شدن این اتوبوس در گرگان هستیم.

رئیس کمیسیون گردشگری، بافت تاریخی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: این اتوبوس گردشگری، نخستین اتوبوس گردشگری در بین شهرهای شمالی کشور است و با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در آن به کار رفته است، یکی از بهترین اتوبوس‌های گردشگری در کشور خواهد بود.

وی افزود: این اتوبوس دو طبقه بوده و دارای سقف متحرک، فضا و امکانات پذیرایی است که 200 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

بصیرنیا اعلام کرد: اتوبوس گردشگری گرگان روز شنبه هفته آینده ( 19 خرداد) همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور مسئولان استانی رونمایی می شود.

وی در ادامه یکی دیگر از اقدامات شورا و شهرداری گرگان را معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهر به سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: احداث هتل ناهارخوران گرگان، ساماندهی تپه تاریخی قلعه خندان، رفع مشکلات بازار موزه هفت شهر و ادامه عملیات اجرایی این پروژه و غیره از دیگر موضوعاتی است که شهرداری گرگان در حال پیگیری آن است.

رئیس کمیسیون گردشگری، بافت تاریخی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر گرگان همچنین درباره آخرین وضعیت شهربازی مدرن گرگان گفت: فاز اول این پروژه به همراه آغاز به کار سورتمه تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی در بودجه امسال شهرداری گرگان 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز اول این پروژه تحول آفرین در نظر گرفته شده است.

 

 
برچسب ها: گردشگری
نظرشما
آخرین اخبار