کد خبر: ۱۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:اسرائیل هم می‌گفت نمی‌گذاریم برجام به نتیجه برسد اینها هم همین را می‌گویند ، بگویند تفاوتشان باهم چیست.

 

پزشکیان: مخالفان برجام بگویند چه تفاوتی با اسرائیل دارند؟ /زن بیوه می‌گوید پول ندارم خانه کرایه کنم به من بگویید چکار کنم؟


به گزارش آرانیوز، مسعود پزشکیان، نامزد ریاست جمهوری به اظهارات دیگر کاندیداها پاسخ داد.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*ما اگر برجام را نپذیریم یا نخواهید آن را حل نکنید و اف ای ای اف را حل نکنید اشکال ندارد اما باید انسجام داخلی را در خود حل کنیم.

*الان مردم با ما مشکل دارند و این نگاه است که باعث این اتفاق شده است. یک نفر از اتاق بازرگانی بپرسد که اف ای تی اف خوب است یا خیر. اینها در جلسه هم می‌گفتند با این شرایط ما نمی‌توانیم ادامه بدهیم الان می‌گویند می‌توانیم.

*بفرمایید در میادین مشترک چقدر ضرر می‌کنیم. کویت، قطر و امارات در میادین مشترک سهم خود را می برند اما ما عین خیالمان نیست.

*بگویند اگر نمی‌خواهند برجام را حل کنند چگونه می‌خواهند انسجام ملی را به وجود آورند. ما داریم باهم دعوا می‌کنیم، افرادی که از نظر رهبری صادق‌ترین و شجاع‌ترین هستند.

*اسرائیل هم می‌گفت نمی‌گذاریم برجام به نتیجه برسد اینها هم همین را می‌گویند ، بگویند تفاوتشان باهم چیست.

*اینکه می‌گوییم فرصت زیاد است زمانی است که سرمایه‌گذاران فرصت را ایجاد کنند اما سرمایه‌گذاران گله‌مند هستند و می‌گویند جنس را گران می‌خریم، ارزان می‌فروشیم و می‌گویند پولمان گم می‌شود.

*زن بیوه می‌گوید پول ندارم خانه کرایه کنم به من بگویید چکار کنم؟ اقدامی که سپاه و ارتش در زمینه موشک‌کرده باعث افتخار است.

*از مردم بپرسیم که چرا ما را قبول ندارند، به دلیل اینکه تصور می‌کنیم عقل کل هستیم و آنها متوجه نمی‌شوند.

نظرشما
آخرین اخبار