کد خبر: ۱۱۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: چهار هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای در استان فعال هستند.
۴هزار نیروی پلیس همدان امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند

به گزارش آرانیوز از همدان، سردار سلمان امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و اظهار داشت: در حوزه انتظامی همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون‌های تخصصی تمهیدات و اقدامات لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رای در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام کرد: پلیس برای محافظت از یک هزار و 313 صندوق اخذ رای در استان بیش از چهارهزار نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصار الحسین (ع) استان به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه با به کارگیری همه ظرفیت های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم ‌شده عنوان کرد: زمان تبلیغات کاندیداها از ساعت هشت صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با متخلفان و قانون شکنان برخورد قانونی می‌کند.

سردار امیری با بیام اینکه به امید خدا شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط در روز جمعه باشیم تصریح کرد:  تا کنون با تلاش های انجام گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان رخ نداده است.

وی اظهار داشت: بدون شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم می‌زنند.

سردار امیری با تاکید بر اینکه پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم برخورد قاطع می کند از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و گزارشات خود در این مورد را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.

 
نظرشما