کد خبر: ۱۱۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛
سرهنگ «سلامی» بر لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های مختلف استانی در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تأکید کرد.

لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های استانی در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

به گزارش آرانیوز از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «علی تقی پور» رئیس اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین و خاص‌ترین موزه کشور به شمار می‌آید، اظهار داشت: چراغ نقش مردم مازندران در دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید در این مکان زنده و روشن بماند.

وی به برگزاری جلسه با معدن‌داران با هدف جذب اعتبار برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: کار‌های بزرگی در این مرکز در حال انجام است که معرفی شهدای استان و پرداختن نقش رزمندگان دفاع مقدس استان از آن جمله است.

این مسئول با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان مازندران بر لزوم آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا تاکید کرد و ادامه داد: این مرکز در ارتقاء مسائل معنوی استان و تزریق معنویت به جامعه اثرات مثبت و بی‌نظیر خواهد داشت.

سرهنگ سلامی با اشاره به اهمیت حوزه وقف در جذب کمک و مساعدت برای ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و حوزه دفاع مقدس مازندران ادامه داد: این مرکز تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و تلاش می‌کنیم با به کارگیری از ظرفیت‌های مختلف تکمیل آن را سرعت ببخشیم.

این مسئول با اشاره به حضور شهید آیت الله رئیسی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اذعان داشت: در سفر رئیس جمهور شهید مبلغ قابل توجهی برای تکمیل این مجموعه مصوب شده که پیگیر آن هستیم.

وی، از هدفگذاری ۳۰ درصدی حوزه خیرین استان مازندران خبر داد و گفت: همچنین از ظرفیت اوقاف و امور خیریه استان مازندران در بحث شهدای گمنام و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بهره‌گیری خواهیم کرد.

«علی تقی پور» رئیس اتاق بازرگانی مازندران نیز با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محلی برای اجرای راهیان نور استانی خواهد بود، بر ضرورت انتقال مفاهیم و ارزش‌ها و سیره شهدا به جامعه تأکید کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار