کد خبر: ۱۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
رئیس دیوان عالی کشور مطرح کرد؛
حجت‌الاسلام منتظری گفت: دیوان عالی کشور آمادگی خود را برای همراهی و مساعدت در ایفاء وظایف قانونی و اجرای مسئولیت‌های دولت به منظور تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و رهنمود‌های رهبری برای تحقق عدالت اعلام می‌دارد.

به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» رئیس دیوان عالی کشور در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

ذ

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان (زید عزه)

رئیس جمهور منتخب و محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

توفیق کسب اکثریت آرای مردم عزیز ایران اسلامی جهت تصدی سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و همه ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بدون تردید مطالب و وعده‌های مطرح شده در دوران انتخابات خصوصاً تمسک و استناد شما به آیات شریفه قرآن کریم و فراز‌هایی از کلام امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج‌البلاغه از خاطر آنجناب و مردم فهیم فراموش نخواهد شد.

این امر گرچه موجب افتخار و خوشحالی است که اداره کشور مبتنی بر آیات قرآن و کلمات نورانی امیرالمؤمنین (ع) باشد، یقیناً مسئولیت رئیس محترم جمهور و همکاران محترمشان را بیشتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک مجدد، آمادگی خود و دیوان عالی کشور را برای همراهی و تقویت روحیه، همبستگی و مساعدت در ایفاء وظایف قانونی و اجرای مسئولیت‌های دولت به منظور تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای تحقق عدالت اعلام می‌دارم.

امید است خداوند متعال به شما و همکاران محترم توفیق خدمت صادقانه و تکمیل و ادامه راه شهیدان، خاص شهید خدمت آیت الله رئیسی را عنایت فرماید.

محمدجعفر منتظری

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار