کد خبر: ۱۱۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:
سردار «ظفری» گفت: پیشکسوتان حوزه ادبیات دفاع مقدس اجازه دهند افراد جوان نیز وارد این عرصه شوند، منتها نوقلمان باید از ظرفیت این پیشکسوتان استفاده کنند.

پیشکسوتان حوزه ادبیات پایداری از نوقلمان حمایت کنند

به گزارش آرانیوز از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (شنبه) در مراسم تجلیل استاندار همدان از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری استان اظهار داشت: اصولا انقلاب‌ها در سایر کشورها به سختی آغاز می‌شوند ولی به راحتی به پایان می‌رسند، اما انقلاب اسلامی چون پایبند به اصول و ارزش‌های اسلامی بود، همچنان مقتدر و پابرجاست.

وی با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸، توسط امام خمینی (ره)، افزود: حوزه ادبیات دفاع مقدس یکی از ابزار و امکاناتی است که می‌تواند در انتقال اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده موثر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: ویژگی دفاع مقدس این است که هرکس در جایگاه خودش قهرمان است و باید به نسل آینده به عنوان الگو معرفی شود.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان حوزه ادبیات دفاع مقدس اجازه دهند افراد جوان نیز وارد این عرصه شوند، منتها نوقلمان باید از ظرفیت این پیشکسوتان استفاده کنند. به طور حتم اگر روند کادرسازی در انقلاب اینگونه باشد جریان انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

سردار ظفری با اشاره به پیام شهید رئیسی به همایش نهضت ترجمه همدان، گفت: این نشان از توجه رئیس جمهور شهید به حوزه ادبیات پایداری و رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس داشت.

وی در پایان خطاب به جمع حاضر، متذکر شد: بخاطر بی‌مهری و بی توجهی‌ها کنار نکشید و اهل قهر از انقلاب نباشید و نگذارید در حوزه ادبیات پایداری تحریف توسط ما صورت گیرد.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار