کد خبر: ۱۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: کمک به تامین لوازم ضروری زندگی از برنامه‌های کمیته امداد بوده و در این زمینه ۳۵۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت.
۳۵۸ دستگاه لوازم خانگی میان مددجویان مازندران توزیع شد

به گزارش آرانیوز از ساری، سید موسی عمادی ترکانی؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان گفت:  یکی از برنامه‌های کمیته امداد تامین لوازم  زندگی است و بر اساس نیازسنجی انجام شده و با ورود خیران و مشارکت مردم به مددجویان تحت حمایت کمک می‌شود.

وی افزود: در سه ماه نخست امسال 358 دستگاه لوازم ضروری زندگی در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت که از این تعداد 323 دستگاه آبگرمکن گازی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان تامین شد.

عمادی خاطرنشان کرد: بخاری، آبگرمکن، یخچال  جاروبرقی، تلویزیون و فرش برای مددجویان تامین شد.‌

 معاون کمیته امداد مازندران افزود: توزیع 1513 دستگاه لوازم ضروری زندگی در معاونت حمایت و سلامت خانواده امداد مازندران در برنامه قرار دارد که تا پایان سال توزیع می‌شود.

عمادی تصریح کرد: در فصول گرم و سرد سال تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تهیه شده و میان مددجویان مناطق محروم توزیع می‌شود.

وی گفت: بیش از 78259 خانوار با جمعیت بیش از 147هزار و 455 نفر در استان تحت حمایت امداد قرار دارند که بیش از 62درصد این خانوار‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار