کد خبر: ۱۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
مقتدایی با اقتدار درکنار مردم ولایتمدار استان خوزستان ایستاد
اظهار نظر یکپارچه کاربران و مخاطبان آرانیوز از سراسر کشور قلم و قدم های منفعتی موجب کاهش محبوبیت مقتدایی نخواهد شد شجاعت مقتدایی می‌تواند فصل رهایی خوزستان از مشکلات باشد

پرچم‌ توسعه، پیشرفت ، اشتغال‌زایی نیروی های بومی استان، حمایت از پیمانکاران بومی استان و حمایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان با آمدن مقتدایی گزینه ای پیشنهادی نهایی استانداری خوزستان به اهتزار در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار آرانیوز، دلسوزان معتقدند خوزستان ‌مدیری را می طلبد  که همچون  مقتدایی  بین  میز و مردم، مردم را اولویت دهد.
در جریان تعیین  گزینه ها برای استانداری خوزستان هر گروه و فرد به دنبال رایزنی و لابی است تا بتواند نفر خود را برای استانداری خوزستان معرفی نماید در این راستا  آنچه که نظر همه فعالین سیاسی و اجتماعی را بخود جلب نموده  چگونگی طرح افراد برای استانداری است.
بر هیچ کس پوشیده نیست که مقتدایی تماما در انجام مراحل گرفتن مسئولیت به هیچ عنوان به شیوه های لابی گری متوسل نشده است و اساسا  روحیات او با باج دهی و معامله گری سازگاری ندارد  و به همین دلیل  مردم عموما او را مرد شجاع می نامند ولی اندک خواص او را مانع منفعت خود می‌دانند! حال هم همانند دوره های قبل که سکاندار استانداری خوزستان بوده به هیچ عنوان  خودش راسا ورود ننموده و نخواهد نمود
کاربران آرانیوز به عنوان نماد مردم اظهار داشته که اگر کسی وجود دارد که در دفاع از منافع  مردم  خوزستان  احتمال عزل او میرود جرات داشته باشد دفاع از مردم را بر عزل خود ترجیح دهد  بسم الله....   مخاطبان  آرانیوز اعتقاد دارند این‌ صفت و خصوصیت قولا و عملا  بر قامت مقتدایی  جلو ه گر شده  پس دیگران خود را خسته نکنند  چون محبوبیت و مقبولیت و احترام عموم به مقتدایی نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه  رو به افزون هم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار