کد خبر: ۱۱۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نوشت: آنچه امروز از اقتدار، عظمت و پیشرفت میهن عزیزمان بالاخص صنعت نفت در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی شاهد هستیم؛ مدیون و مرهون حماسه ها، پایداری ها و ایثار رزمندگان سرافراز و خانواده های معزز شهدا و ایثارگرانی ست که تاریخ حماسی و پرافتخار هشت سال دفاع مقدس را به زیبایی هر چه تمام تر رقم زدند.

پیام مدیرعامل شركت ملی نفت ایران به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در پیام حمید بورد آمده است:

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"

"سوره احزاب آیه 23"

درود و سلام به روح بلند قافله سالار شهیدان و روح مطهر امام راحل که همچنان از خط او و راه او درس می‌آموزیم و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان، آنها که با خون خود عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ سراسر حماسه و پر شکوه انقلاب اسلامی و تجلی ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است، که در لبیک به فرمان امام خمینی و تبعیت از مقتدای خویش؛ خالصانه و مجاهدانه در دفاع از کیان و آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را با ثبت حماسه های ماندگار بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

حماسه سازان شرکت ملی نفت ایران نیز همپای رزمندگان سلحشور دفاع مقدس در دوران تجاوز رژیم بعثی همواره با مجاهدت، فداکاری و جانفشانی اجازه ندادند لحظه ای تولید نفت کشور با وقفه مواجه شود. آنچه امروز از اقتدار، عظمت و پیشرفت میهن عزیزمان بالاخص صنعت نفت در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی شاهد هستیم؛ مدیون و مرهون حماسه ها، پایداری ها و ایثار رزمندگان سرافراز و خانواده های معزز شهدا و ایثارگرانی ست که تاریخ حماسی و پرافتخار هشت سال دفاع مقدس را به زیبایی هر چه تمام تر رقم زدند.

امروز بر ما تکلیف است که برای تحقق حماسه اقتصادی دیگر مجاهدانه و با همت مضاعف، گام برداریم. بی شک نقش آفرینی و ماموریت های جدید ما نیز در عرصه های اقتصادی به ویژه در سنگرهای کار و تولید با دست های پرتوان سربازان جبهه های خودکفایی در بخش های مختلف شرکت ملی نفت ایران حماسه و افتخاری دیگر خلق خواهد کرد.

در پایان ضمن تهنیت به مناسبت ولادت پیامبر رحمت خاتم النبیین حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته دفاع مقدس را به تمامی همکاران محترم بالاخص محضر جانبازان، آزادگان، رزمندگان، خانواده معظم شهدای شرکت ملی نفت ایران تبریک می گویم و سلامتی و توفیق همگان را در سایه حضرت ولیعصر (عج) مسالت دارم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار