به گزارش آرانیوز ، علی رسولیان عصر چهارشنبه در حاشیه راهاندازی «میز خدمت به صاحبان صنایع» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، سیاست دولت سیزدهم است، اظهار کرد: با همین رویکرد در سفرهای استانی، نمایندگان وزارتخانههای مختلف در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیدگی میکنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آنها داده میشود، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با همین هدف میز خدمت را در تمام سفرهای استانی رئیس جمهور در محل سازمان تابعه خود تشکیل میدهد.
وی افزود: من به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه همکارانم در حوزه بازرسی در میز خدمت در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور مییابیم و با همه کسانی که متقاضی ملاقات هستند و مشکلاتی را در حوزههای مختلف صنعت، معدن و تجارت دارند، به صورت مستقیم مینشینیم و موضوعاتشان را بررسی میکنیم.
رسولیان بیان کرد: در خصوص بخشی از مشکلات متقاضیان که قابلیت حل دارد، در همان محل تصمیمگیری میشود و مشکلاتی هم که نیاز به طرح در سطح ملی داشته باشد، به صورت تلفنی با همکاران در تهران منتقل و یا ثبت شده و برای ارائه آنها به سازمانهای مربوطه در مرکز مورد پیگیری قرار میگیرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اظهار کرد: هدف از راهاندازی میزهای خدمت این است که تولیدکنندگان مشکلات خود را به صورت مستقیم به مسؤولان منتقل کنند تا بتوان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت آنان را برداشت.
وی عمده مشکلات موجود در حوزههای صنعت، معدن و تجارت را تأمین مالی برای فعالیت بنگاههای اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه وزارت صمت در حال پیمودن مسیر تأمین مالی زنجیرهای است که شیوه خوبی برای تأمین مالی باشد، همچنین مسائلی در حوزه معادن و موانع در این مسیر وجود دارد که از طریق شورای معادن استانها یا شورای عالی معادن در حال پیگیری است.